გაკვეთილის თემა | მოთხრობა „მუხა და ლერწამი“ |
სწავლების საფეხური | დაწყებითი საფეხური 1–ლი კლასი |
პროფილი | 3–მოსწავლე |
გაკვეტილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | 1. მოსწავლე კითხულობს და იგებს ტექსტს, ასახელებს ტექსტში ასახულ ფაქტებს, 2. გამოხატავს საკუთარ ემოციებს. 3.ყოფს ტექსტს ნაწილებად, ასათაურებს მათ.ადგენს ტექსტის გეგმას. |
მიზანი/შედეგები | 1. ხელს უწყობს მოსწავლეებს გაარჩიონ ცუდი და კარგი საქციელი 2. ამპარტავან მუხაზე – მის საქციელზე დაფიქრებით, გამოუმუშავდებათ ყოყოჩობასა და თავმომწონეობაზე უარყოფითი დამოკიდებულება. 3. კითხვის შესწავლა დაეხმარება კითხვაზე პასუხის გაცემისა და თხრობის უნარ ჩვევების განვითარებაში |
წინარე ცოდნა | მინაცემი გაკვეთილის გამოკითხვა |
სასწავლო მასლა და ტექნიკური რესურსები | ი.გოგებაშვილი“ დედა ენა“. კომპიუტერი. |
შეფასების საგანი /პროცედურა | ვაკვირდები თითოეული მოსწავლის ცოდნას,თხრობას,კითხვებზე პასუხს მსჯელობას,წერით სამუშაოს რამდენად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.. |
გაკვეთილის მსვლელობა | გაკვეთილის დაწყება.მოსწავლეთა ყურადღების კონცენტრირება,ინტერესების გსმოწვევა.ტექსტის ახსნა.კითხვების დასმა,შინაარსის გამთლიანება.ელექტრული რესურსის გამოყენება,ბუკის მეშვეობით ანალოგიური ფაქტების ჩვენება.საშინაო დავალების მიცემა. |
понедельник, 12 сентября 2011 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий